fredag 16 februari 2007

Lite mer badrum.

Ibland rinner tiden bara iväg, och jag hinner inte skriva trots att jag vill. Sen är det ju så att ibland flödar inspirationen och ibland absolut inte. Men denna helgen är jag ledig och ska gå på loppis. Visst è det superkul att gå på loppis? Jag har ett ställe där jag nästan alltid hittar nåt och imorgon skall jag dit. Jag lovar att visa vad jag hittat.

Nu till "del två" av vårt badrum.
Vi har ju renoverat det nyligen och är fortfarande inte riktigt färdiga. Saknade en hylla på den här väggen och hittade denna på Indiska. Jag tycker att den är riktigt söt. Här ser ni också att vi faktiskt har en toastol vilket inte framgick av de förra bilderna på badrummet. Jag gillar det svarta toalocket det ger en gammaldags känsla, riktigt pricken över i:et.


See you tomorrow, efter loppisen!


5 kommentarer:

♥ Pia... sa...

hej måste säga att du har det så fint...den där texten har jag sett på Petitcraupad en danska affär som har så fina saker, älskar att läsa i inredn.tidningar om bla hennes hem.. har länkat din sida ..ok? kankse ska jag prova mej på att skriva på väggen ..gjorde du det på frihand?

Interiørhuset sa...

Ja den hyllen er så vakker,har sett på den selv og tenkt at neio det får vente...men nå klarer jeg ikke vente den SKAL jeg kjøpe neste gang jeg er der=) Flott bad dere har.Ha en fin søndag

Pernilla sa...

Hello baby, hoppas Amnesty gav utdelning idag! Vi är i Norge och jag ska minsann hitta det bästa bruktmarknaderna i närheten. Happyyyyy! KRAM så länge.

Jennyshemochharmoni sa...

Ååå vad underbart och lantligt! Tack för all inspiration! Jag behöver få vårt badrum lite mer lantligt. Härligt att kunna titta in i såna fina badrum som ditt :) Jag verkligen bara älskar att gå på loppis! HELT underbart! Har också hittat två ställen där jag alltid hittar något och jag skulle nästan kunna flytta in där :) Ha en skön söndag!

Rånja sa...

Jag håller med dig, det är superkul att gå på loppis!! Gillar Amnesty skarpt. :-) /Ida