lördag 10 februari 2007

Nyss hemkommen från Köpenhamn...

Har precis kommit hem från Modevisning och modemässa i Köpenhamn. Oj oj, känner mig inspirerad! Min syster och jag har en butik med ett märke som jag vet att många av er älskar, så två gånger om året åker vi till Köpenhamn för att se modevisning och gå på den stora modemässan, CPH vision. Det finns så otroligt många märken att välja mellan så vi är väldigt glada att vi bara har ett att koncentrera oss på. Jag kan bara säga : Vilken underbar höstkollektion!

Men nu åter till bloggvärlden. Först tänkte jag visa lite smått & gott som jag hittade i Köpenhamn.






Visst e` det en härlig termos. Perfekt att ha med på vårens fikaturer! De rosa skedarna är i melamine. Tycker att det finns en del lite lagom kitschiga prylar till köket i detta material. Och ibland behöver man lite färg till allt det vita.
Tänkte visa en annan grej som jag tycker blev fint. Här där jag bor så har vi en scrapbooking-butik som har så fina papper/ark som man kan pyssla med. Själv har jag inte riktigt vetat vad jag ska göra med dem, tycker bara att de är så vackra.
Men så kom jag på! Har en massa gamla ramar som skulle vara fina att använda till detta. Så ett tu tre ramade jag in, dem och visst blev det fint?


Ha det så bra alla, och tack för de uppmuntrande kommentarerna.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Välkommen hem … Kul att det gick bra för er i DK, hade varit roligt att vara med ; ) Ser nästan fram emot hösten redan och alla snygga kläderna!!!

Interiørhuset sa...

Så flott de arkene ble i rammene=) Og den termosen der er jo vare såå søt.Ha en flott søndag=)