måndag 5 februari 2007

Äntligen!

Efter att ha tittat på många bloggar och blivit inspirerad, inte minst av min vännina som är "framgångsrik" bloggare, så har jag fått igång min alldeles egna blogg. Det var inte lätt att få till den rätta känslan på bloggen. Älskar bilder med vackra stilleben på, men det finns ju så många!
Tycker iallafall att det här två bilderna passar in på mig och de färgerna jag gillar.

Under vintern har min älskade make och jag renoverat vårt badrum och vi är väldigt nöjda!
Han gjorde det mesta själv och har verkligen visat att han inte har tummen mitt i handen.

Att göra arbetet själv har ju också den fördelen att man kan lägga mer pengar på det som är roligt, nämligen att välja materialen och pyntningen.

Här skall ni få se lite bilder. Hoppas att ni oxå gillar det!


Denna lyktan hittade jag på Guldfynd!

8 kommentarer:

Interiørhuset sa...

så vakkert=) Dette blir nok en blogg jeg kommer innom ofte.Jeg skal linke til deg=)

Spets och snor sa...

Jättefin blogg! Välkommen till denna värld!

Pernilla sa...

Hello und welcome! Nej jag var inte på Amnesty idag – har tokjobbat också... Men du, vad fint det blev här, men nu är det dags att uppdatera. Kom igen, new blogger!

Karna sa...

Utrolig flott baderom!!

Velkommen som blogger, gleder meg til å følge med!

Karna
http://karna.sprayblogg.no

an angel at my table sa...

Jätte fint badrum ni fick. Välkommen till bloggvärlden jag vet att du kommer att trivas! M

Anna sa...

Kanonsnyggt badrum. Finns så många härliga bloggar här att man behöver inte köpa en massa inredningstidnigar mer.

Ha det bra

Anna

Minne sa...

Jättefint badrum. Lampan är underbar!

Ylva-Li sa...

Hei!!
Ramla tilfeldig over bloggen din - så masse fiiiint - så koselig du har det:-) Vart inspirert til å opprette blogg sjølv, eg;-)
Du, den nydeleg lykta med blomsterdekor fra Guldfynd - veit du om den er å få tak i på ein netbutikk??
Den er heilt fantastisk nydeleg!!!